درگیری ضدانقلاب با عزاداران رئیس‌جمهور شهید | واکنش پلیس

درگیری ضدانقلاب با عزاداران رئیس‌جمهور شهید | واکنش پلیس

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه ایران نوشت: مردم ایران در هر کجای ایران که باشند، خود را عزادار شهادت رئیس جمهور و همراهانش می‌دانند. همزمان با تشییع م

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه ایران نوشت: مردم ایران در هر کجای ایران که باشند، خود را عزادار شهادت رئیس جمهور و همراهانش می‌دانند. همزمان با تشییع میلیونی شهدای خدمت در شهرهای مختلف ایران، ایرانیان خارج از کشور نیز با برگزاری مراسم، به عزاداری برای آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت پرداختند. جامعه اسلامی بریتانیا نیز روز جمعه گذشته با برگزاری مجلس گرامیداشتی در محل دیوان‌الکفیل لندن، به تجلیل از ارواح پاک شهدای سانحه سقوط بالگرد آیت‌الله رئیسی پرداختند.

همزمان با برگزاری این مجلس گرامیداشت، شماری از افراد وابسته به گروه‌های ضدایرانی و طرفداران سازمان منافقین نیز با هدف برهم زدن مراسم، در مقابل مرکز دیوان‌الکفیل جمع شده و به شهدای خدمت و برگزارکنندگان این مراسم اهانت و فحاشی کردند که در نتیجه میان عزاداران و اوباش درگیری صورت گرفت.

در پی این اتفاق، عناصر هتاک پروژه نخ نما شده مظلوم‌نمایی را در پیش گرفتند و با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شدند که در این درگیری کتک خورده‌اند. در یکی از این موارد، یک حساب کاربری وابسته به ضدانقلاب با انتشار تصویری از عناصر هتاک نوشت: «باور نکردنی! سرپرستار بیمارستان ایلینگ بعد از اینکه تماس‌های خیلی زیادی را دریافت کرد، شاکی شده و می‌خواهد بهار را دیسچارچ(ترخیص) کرده و از ادامه درمان جلوگیری کند»؛ این پروژه مظلوم‌نمایی می‌توانست موفقیت‌آمیز باشد اگر جریان رسانه‌ای وابسته به ضدانقلاب به این واقعیت دقت می‌کرد که اساساً در هیچ کشوری از دنیا و البته انگلیس، پرستار و سرپرستار نمی‌تواند بدون نظر پزشک، تصمیم به ترخیص یا عدم ترخیص بیمار بگیرد. نکته‌ای که کاربران فضای مجازی به آن تصریح کردند و این سناریو را تکراری و فاقد اعتبار خواندند. خصوصاً آنکه به اعتراف این افراد، پلیس انگلیس نیز حمایت از این اوباش را رد کرده است!